Förra helgen. Den som va så underbar!

Förra helgen va den bästa helgen på länge. Solen sken och det var riktigt varmt och skönt. Jag var så otroligt pepp.
På fredagen gick jag och Louie upp och rev av en storstädning. Eller, jag städade, Louie stod framför spegeln och sjöng.
Efter städningen så tog vi en promenad hem till min kära vän Sanna, hennes föräldrar bor i ett otroligt vackert sekelskifteshus ca 3 km härifrån. OCH de har pool, helt fantastiskt. Jag har av någon anledning dille på att bada i pool. Tror att jag fick det efter min maginfluensa i januari-11.
Hursomhaver så fick vi några fina soltimmar med bad innan Jerry kom och hämtade oss. Vi åkte hem och hade en liten picnic med våra kära grannar i parken utanför huset. Vi drack vin och åt kex med ost, så kom även Louies gudföräldrar Louise och Johan och hängde med oss.
När solen försvann bakom huset gick vi in och gjorde burgare och drack mer vin. Satt och snackade skit och bara mös.
På lördagen hade Jerry spelning med trion så jag bjöd in lite fina vänner i form av Annie, Erik och Marta. Vi käkade klassikern Tacos, drack bubbel och tittace på Eurovision. Vi vet ju alla hur det gick. Ännu en lyckad kväll.
Söndagen var "min" dag, min allra första mors dag. Det var fortfarande fantastiskt väder ute så vi tog en tur till Sturehofs slott och fikade i deras slottsträdgård. Kommer bli fler resor dit i sommar, himla mysigt ställe.
Jag är så fantastiskt stolt över att vara mamma till min lilla kille. Vilken otrolig resa det har varit de senaste 10 månaderna. Se honom växa och bli större och större för varje dag, se honom utvecklas. Kärlek på högsta nivå.
Min fina underbara lilla Louie

Kommentarer
Postat av: majken hansson

jättefint kort på Louie. Han är så gullig.hoppas vi snart får se ER i kristianstad och Hörbu.
Varma häls till dig jerry och
Solstrålen Louie.
Mormoro Morfar.

2012-10-03 @ 23:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0