WTF

Häromdagen blev Louie förkyld, igen. Tack och lov så har det inte satt sig på andningen denna gång. Han har ju gjort några resor till sjukhuset pga av sin förkylningsastma men den verkar hålla sig undan denna gång vilket är galet skönt.
Nu över till mig ;)
När Louie blev sjuk så reflekterade Jerry över att jag inte varit sjuk en enda gång sen Louie kom. Inte ens lite snuvig.
Nej det har jag ju inte vilket har varit så himla skönt att slippa. Men som ett brev på posten, thank you very much Karma, så har jag nu blivit tokförkyld. Vaknade med 3ans sandpapper i halsen och tydligen har nån gått på mitt huvud med en påk i natt. Inte konstigt att jag sovit dåligt.
Vad är grejen, jag fattar inte, kan man inte nämna nåt utan att det ska gå åt motsatt håll?
För några veckor sen så sa Jerry, "gu va skönt att man bara kan lägga Louie så sover han sen". Ja men eller hur.. Efter det hade vi tre kvällar av att springa in till Louie och natta om honom en gång i kvarten.
Jag har iaf bestämt att jag inte tänker va förkyld speciellt länge, idag ska jag kurera mig sen får det va bra säger jag.
Så! Punkt slut! Jag ÄR frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0