Tapetdjunglen

Jag har börjat fundera lite på hur vi ska inreda Louies rum. Min bror bor i hans rum då Louie inte har något större behov av ett eget rum just nu.
Tapeter är det som jag just nu sitter och googlar runt på. Vi hade tänkt köra en vit bröstpanel i lagom höjd så att Louie inte kan rita på tapeten. Lättare att måla om en panel i vitt än att tapetsera om ett rum med en takhöjd på 3,7m.
Men vad väljer man? Louie är ju ingen åsiktsmaskin än, i vart fall inte när det kommer till tapeter så det får ju bli det vi väljer ;)
Men vad? Gulligt eller retro eller coolt eller gulligt/retro/coolt?
Här är några tapeter jag funderar på.
www.tapetorama.se
www.midbec.se

Kommentarer
Postat av: Mia

Sjukt snygg instrumenttapet!!

Gillar också lejonen.. eller ja, alla är fina. Det beror ju som sagt på vilken stil du vill få till där inne :)

2012-04-18 @ 23:02:32
URL: http://mariaostefan.blogg.se/
Postat av: Helena

Lejonen!! :-)

2012-04-26 @ 13:04:06
URL: http://dexter.iremo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0